Re: blokowanie mac.

Autor: [oktan] <skorsezi_at_vp.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 16:07:39 MET

Piotr Smerda napisał(a):

> I polecenie wykonał. Chcesz mu kłopotów narobić? Skoro nie jest Ci
> potrzebny dostęp do sieci do wykonywania pracy - dostępu nie masz. To nie
> Ty decydujesz co możesz a czego nie możesz robić w pracy.

zeby byla scislosc to brat jest w omawianej sieci nie ja.

1.jeden komputer wiecej nie zablokuje lacza tak jak to wczesniej bywalo.
2.Dostep do sieci nie jest niezbedny ale ja usprawnia i obniza koszty.

> A telefon to nie działa? Dlaczego do spraw prywatnych wykorzystywać chcesz
> sieć firmową? A pliki, która ma Ci brat przesłać są niezbędne dla
> poprawnego wykonywania Twojej pracy?

Mamy z bratem osobna firme...

> Wszystko można - pytanie tylko czy sumienie Ci na to pozwoli :D

Sumieniem to niech sie zajmuja specjalisci.

Jak?

--
"Znów bitwa przed nami, przyjaciele moi"