Re: blokowanie mac.

Autor: Bula <abukowski_at_wi.ps.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 09:13:59 MET

W artykule news:ejhus6$iho$1@news.onet.pl,
niejaki(a): [oktan] z adresu <skorsezi@vp.pl> napisał(a):

> zeby byla scislosc to brat jest w omawianej sieci nie ja.
>
> 1.jeden komputer wiecej nie zablokuje lacza tak jak to wczesniej
> bywalo.

Czyli pewnie wszyscy na p2p siedzieli, a ze teraz lacze wolne to widac brat
chce skorzystac

> 2.Dostep do sieci nie jest niezbedny ale ja usprawnia i obniza koszty.

ALe nie kazdemu jest on potrzebny, skoro tylko 2 kompoutery go maja a reszta
sobie doskonale radzi, bez dostepu lepiej nie myslec co wczesniej robili na
tym necie i dlaczego net tak wolno pracowal. Widzialem ostatnio taki
komputer w pewnej sieci, dsl2mbit nie nudzil sie, tyle pieknych zdjec ja juz
dawno nie widzialem.

--
Pozdrawiam
Bula