Re: blokowanie mac.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 15:49:14 MET

On Thu, 16 Nov 2006 15:45:27 +0100, [oktan] wrote:

> Chodzi o to ze na poczatku z sieci korzystalo niwielu
> pracownikow.(internet nie jest niezbedny do wykonywania pracy).
> poetem coraz wiecej zaczelos sie sciaganie roznych pierdol i pewnego
> dnia admin dostal polecenie odciecia wszystkich (oprocz 2 komputerow).

I polecenie wykonał. Chcesz mu kłopotów narobić? Skoro nie jest Ci
potrzebny dostęp do sieci do wykonywania pracy - dostępu nie masz. To nie
Ty decydujesz co możesz a czego nie możesz robić w pracy.

> Ja potrzebuje miec kontakt z bratem (chodzi o rozmowy na skypie oraz
> transfer plikow) a brat nie ma internetu u siebie w domu?

A telefon to nie działa? Dlaczego do spraw prywatnych wykorzystywać chcesz
sieć firmową? A pliki, która ma Ci brat przesłać są niezbędne dla
poprawnego wykonywania Twojej pracy?

> Pnawiam pytanie czy mozna jakos obejsc te bloakade?

Wszystko można - pytanie tylko czy sumienie Ci na to pozwoli :D

--
Pozdrawiam
Piotrek