Re: blokowanie mac.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 16:34:34 MET

On Thu, 16 Nov 2006 16:07:39 +0100, [oktan] wrote:

> zeby byla scislosc to brat jest w omawianej sieci nie ja.

No to jednak brat ma problem, a nie Ty.

> 1.jeden komputer wiecej nie zablokuje lacza tak jak to wczesniej bywalo.

Tajest - powiedz to tym co ściągali różne rzeczy z p2p. Przecież to tylko
jeden komputer.

> 2.Dostep do sieci nie jest niezbedny ale ja usprawnia i obniza koszty.

Ale do wykonywania pracy nie jest niezbędny - tak zarządzili właściciele
firmy - i tak ma się słuchać pracownik. A jak mu się nie podoba - zawsze
może zmienić pracę.

> Mamy z bratem osobna firme...

To sobie kupcie po karcie EDGE/GPRS i po tym się komunikujcie. O ile admin
pozwoli taką kartę wpiąć do komputera Twojemu bratu.

> Sumieniem to niech sie zajmuja specjalisci.

Cóz ... rozumny człowiek zrozumie zakłady, nie będzie szukał sposobów ich
obejścia na siłę, bo wie, że jego działania mogą przynieść szkodę.

> Jak?

Jak co?

--
Pozdrawiam