Re: wspó3dzielnie arkusza Excel w internecie

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 00:51:32 MET

** Witold Romaniak wrote:

> Sorry, ale widziales kiedys udostepniony .xls w sieci MS Networking?
> Wyglada na to, ze nie. Wiec zobacz sobie, bo ja szukam tego samego,
> tylko dzialacego na pure ip + ew. http / ftp / webdav, bez cifs czy
> smb pod spodem.

Zobacz mój poprzedni post. Trochę w tym momencie pobredzasz w
agresywnym tonie, bez potrzeby zupełnie.

> Bredzisz. Excel dokladnie to robi w LAN i sie pyta w przypadku w.w.
> konfliktow.

J/W. Nie w sieci LAN, tylko przez konkretny protokół udostępniania
plików.

> Jeszcze jakies dobre rady?

Tak, naucz się precyzyjnie zadawać pytania. Bo nadal scalanie danych to
nie jest jednoczesna praca na nich. Wiesz czemu? Bo "scalanie". Na
logikę to weź, jeżeli ma miejsce jakieś scalanie to w pewnym momencie
dane są różne w N miejscach, skoro są różne to nie są JEDNOCZEŚNIE
takie same bo nie byłoby potrzeby ich scalania.

Zgadza się?

Agresywny ton zostaw sobie na inne sytuacje bo ja naprawdę
bezinteresownie tylko rzucam uwagi, które być może będą Ci pomocne,
jeżeli sobie tego nie życzysz to daj znać, po prostu będę ignorował
Twoje posty.