Re: wspó3dzielnie arkusza Excel w internecie

Autor: Witold Romaniak <witold_romaniak_at_op.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 00:25:13 MET

Konrad Kosmowski wrote:
> Tak czy inaczej nie da się tego zrobić za pomocą Excela, nie da się
> zrobić tak aby dwie osoby pracowały na tym samym arkuszu jednocześnie.

Sorry, ale widziales kiedys udostepniony .xls w sieci MS Networking?
Wyglada na to, ze nie. Wiec zobacz sobie, bo ja szukam tego samego, tylko
dzialacego na pure ip + ew. http / ftp / webdav, bez cifs czy smb pod
spodem.

> Z prostej przyczyny, istnieje możliwość wystąpienia konfliktów, które
> trzeba albo wykluczyć (kto pierwszy ten lepszy i u drugiego się na
> bieżąco uaktualnia, ale to niejako blokuje cały arkusz bo nie wiesz z
> góry co kto będzie zmieniał) lub zastosować rozwiązywanie tych
> konfliktów przy udziale ludzi (N osób zostaje poinformowana o
> konflikcie i manualnie go rozwiązują).
>
> Tak czy inaczej sam Excel tego nie zrobi,

Bredzisz. Excel dokladnie to robi w LAN i sie pyta w przypadku w.w.
konfliktow.

> potrzebna Ci baza danych, na którą Excel może być nakładką.

Jeszcze jakies dobre rady?

WR