Re: WinXP i Win98 - jak to zrobić?

Autor: braVo <bartek1985WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 21:05:17 MET

Nie wiem co dalej z tym robić, gdyż dalej jest to samo. Ale może zacznę od
początku. Zrobiłem według twoich wskazówek. Komp startował mi po wybraniu z
boot loadera jako XP.Jeżeli próbowałem wybrać W98 nic się nie działo.Z
dyskietki staetowej Win98 wykonałem sys a: c: po czym komp odpalił mi się pod
Win98. Dalsze czynności wykonałem ściśle wg twoich wskazówek tzn:
> uruchom komputer z wierszem poleceń Windows 98, i jeszcze raz wykonaj
> polecenie bootpart 0 c:\Bootsect.dos "Windows 98". Następnie
wykonałem bootpart WINNT BOOT:C:, żeby przywrócić ntloadera wraz z jego menu
startowym.Wszystko poszło OK ale po próbie uruchomienia kompa z boot loadera
startuje mi tylko XP.
Jeszcze raz zrobiłem sys a: c: z dyskietki starowej ale wcześniej pod XP
zrobiłem sobie dyskietkę rozruchową XP (skopiowałem na nią pliki ntldr,
ntdetect.com, Boot.ini).Po tym komp normalnie odpalał mi się z W98 a z
dyskietki pod XP. Niestety takie rozwiązanie nie jest dla mnie wygodne.Z tego
widać, że obydwa systemy są OK a problem tkwi chyba w bootloaderze.Bardzo
zależy mi aby rozwiązać ten problem i jestem niezmiernie Ci wdzięczny, że mi
pomagasz. Na priv wysyłam Ci jeszcze plik BOOTSECT oraz aktualny boot.ini.
Jeżeli mogę bardzo proszę o jeszcze jakieś wskazówki.
Dziękuję i pozdrawiam.
Bartek