Re: WinXP i Win98 - jak to zrobić?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 22:01:41 MET

Użytkownik "braVo" <bartek1985WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:3372.000000cf.454e43fc@newsgate.onet.pl...
> Nie wiem co dalej z tym robić, gdyż dalej jest to samo. Ale może zacznę od
> początku. Zrobiłem według twoich wskazówek. Komp startował mi po wybraniu
> boot loadera jako XP.Jeżeli próbowałem wybrać W98 nic się nie działo.Z
> dyskietki staetowej Win98 wykonałem sys a: c: po czym komp odpalił mi się
> pod
> Win98. Dalsze czynności wykonałem ściśle wg twoich wskazówek tzn:
> wykonałem bootpart WINNT BOOT:C:, żeby przywrócić ntloadera wraz z jego
> menu
> startowym.Wszystko poszło OK ale po próbie uruchomienia kompa z boot
> [...]

Ten plik Bootsect.dos nie jest dobry. Może utwórz go w inny sposób,
poleceniem
Bootpart WIN98 c:\Bootsect.dos
Możesz je wykonać w okienku DOS spod XP lub spod Win98, obojętne. Usuń też
jeden zbędny wpis C:\itd... z pliku Boot.ini.

Jeszcze inną metodę utworzenia sektora startowego Win9x znajdziesz tutaj:
http://www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=/ent2000.11/klub_bootem.htm .

Teraz już pewnie sobie poradzisz. Pozdrawiam :-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/