Re: Konkurenci łącza siły ...!?

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 16:15:22 MET

Użytkownik "Marsjanin" <11.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał w wiadomości
news:7mtxobtcxvqo.dlg@marsjanin.tk...
> Rok 2006 - listopad. Dokładnie to sobota, 4-go. Nieco po 19-ej.
> Nagle zza rogu Lawrens Hammond wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Ja wiem o tym jedynie ze słyszenia... Ale werjs, którą ja poznałem,
> była taka, ża po jakimś większym włamie na serki M$ te zostały
> wyłączone, a wstały już jako linuksowe (także np. WWW). Nie wiem, ile
> w tym prawdy a na ile to "urban legend".

MS korzysta z akamai.com dystrybuujac obciazenie. Opis znajdziesz
np. na netcrafcie - nie ma tu specjalnej filozofii. Pomysl zeby MS przesiadl
sie na linuxa bo IIS byl dziurawy (IIS5 faktycznie byl dramatycznie
dziurawy),
to jednak bajki. Nie wiem z czego korzysta obecnie hotmail.com, kiedys
bylo to AFAIR FreeBSD i po zakupieniu go przez MS sie chyba nie zmienilo,
co z drugiej strony nie dziwi, bo przemigrowac 100 milionow mailboxow
na nieistniejacy serwer pocztowy produkcji MS (bo przeciez nie Exchange)
to smierc na miejscu.