Re: Konkurenci łącza siły ...!?

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 16:04:55 MET

  Rok 2006 - listopad. Dokładnie to sobota, 4-go. Nieco po 19-ej.
  Nagle zza rogu Lawrens Hammond wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Mnie chodziło konkretnie o Linuxa... UNIX, to wiem... ąle, ze
> skorzystali z darmowej konkurencji... Czyżby nie potrafili swoich
> postawić? A może zabezpieczyć? :P A może nie chcą samym sobie
> płacić za program? :)

Ja wiem o tym jedynie ze słyszenia... Ale werjs, którą ja poznałem,
była taka, ża po jakimś większym włamie na serki M$ te zostały
wyłączone, a wstały już jako linuksowe (także np. WWW). Nie wiem, ile
w tym prawdy a na ile to "urban legend".

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Skype :  marsjanin.tk
  Masz firmę? Ta pomarańczka jest dla Ciebie !!!  :-D