Re: program do prenoszenia katalogów

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 16:01:57 MET

  Rok 2006 - listopad. Dokładnie to sobota, 4-go. Nieco po 19-ej.
  Nagle zza rogu Cyklista wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Właśnie o coś takiego mi chodzi, tylko że zgodnie z informacją o
> programie: "installer does not work with XP SP2"

Mhm. A gdzie to wyczytałeś, bo ja nawet strony nie mogę wygooglać.
Wygląda na to, że program już w sieci nie istnieje (instalka zapewne
krąży). Ja za to natrafiłem na taki krótki wpis na forum:

http://discuss.pcmag.com/forums/510911001/ShowPost.aspx

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Gadu-Gadu :  4548104
  Nowy toner to czarny proszek. Używany - to czarne literki wtopione w papier.