Re: Windows 2000 kontra Xp (a moze 2003??)

Autor: browar <dsopel_at_onet.peel>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 10:14:24 MET

Radosław Sokół wypocil(a):

> Powiedz mi, jaki pożytek z wolnej pamięci? :) Każdy
> rozsądny system stara się zająć całą pamięć fizyczną,
> zostawiając tylko trochę wolnego na własne potrzeby.
> Lepiej mieć dużo w pamięci i mieć szansę, że coś się
> po raz drugi przyda (bo w końcu wszystko można wywalić
> z pamięci w dowolnym momencie), niż trzymać pamięć wolną
> "na wszelki wypadek".

Moze zle sie wyrazilem, chodzilo mi o to o czym piszesz, o te
przewidywania systemu.Xp po prostu zostawia w pamieci to czym sie
zajmowal.Wlasnie na ten wszelki wypadek.A mniej dla siebie, przez co
gdy zaczynam prace z innem programem wymagajacym duzo pamieci, system
oproznia stara, co schodzi i dopiero laduje nowe dane.Po zakonczeniu
sytuacja sie powtarza.Duzo lepiej odpowiada mi zarzadanie w Win2000.Po
zakonczeniu pracy system stara sie oproznic pamiec po programie.No ale
to kwestia indywidualna.

> Natomiast XP jest z tego powodu szczególnie wrażliwy na
> spieprzone aplikacje źle obsługujące duże pliki. Możesz
> sobie o tym poczytać:
> http://www.grush.one.pl/article.php?id=fileflags

Dzieki.Skorzystam.Byc moze to jest to o czym piszesz co nie zmienia
faktu ze 2000 jest na to odporniejszy

> Nie spotkałem się. Może to być efekt działania jakiegoś
> shell-extension, które dołożył jakiś zainstalowany przez
> Ciebie program.

Oprogramowania na niektorych komputerach troche jest ale akurat jest
ono zarowno na komputerach z Xp jak i z 2000. Ten dziwny problem
wystepuje jednak tylko na Xp