Re: Windows 2000 kontra Xp (a moze 2003??)

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 09:19:10 MET

2000 niestety tez ma taka przypadlosc ze zarzadzanie pamiecia kuleje.
Mam 1GB RAM i wcale nie pracuje mi sie komfortowo. XP jest w tej chwili
najlepszym wyborem szczegolnie ze natknalem sie juz na kilka aplikacji,
ktore wymagaja min XP (najprostszy przyklad to microsoftowy software do
edycji filmow, ten darmowy, ale jest tego wiecej)
Marx