Re: Windows 2000 kontra Xp (a moze 2003??)

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 20:09:19 MET

news:eid4f4$vas$1@polsl.pl...
> Hurricane4ever napisał(a):

[ciach]

> Nie na stacji roboczej.

nawet po przerobieniu go zgodnie z http://www.msfn.org/win2k3/index.htm ????
bo chyba wlasnie najchetniej widzialbym u siebie tego W2K3 przerobionego na
workstation tylko nei wiem jak to sie bedzie zachowywac pozniej (podejrzewam
ze chodzi tylko i wylacznie o gry, bo wydaje mi sie, ze reszta
oprogramowania powinna chyba raczej chodzic tak jak pod XP - a moze sie
myle??)