Re: Windows 2000 kontra Xp (a moze 2003??)

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 08:06:56 MET

Hurricane4ever napisał(a):
  najchetniej widzialbym u siebie tego W2K3 przerobionego na
> workstation tylko nei wiem jak to sie bedzie zachowywac pozniej (podejrzewam
> ze chodzi tylko i wylacznie o gry, bo wydaje mi sie, ze reszta
> oprogramowania powinna chyba raczej chodzic tak jak pod XP - a moze sie
> myle??)

Mylisz. Większość aplikacji ma w nazwie serwer i zwykłych wersji HOME
możesz nie zainstalować. Możesz użyć narzędzia NTSwitch czy coś takiego
(mały programik ok 50kB). Jednak moga wystąpić problemy z WinUpdate wiec
co jakiś czas musisz wracać do serwera żeby pobrać poprawki. Ogólnie
lepiej byś przyzwyczaił sie do aplikacji darmowych, XP to jest napewno
jest mniej stabilny niz w2k3 - bluescreen dostałem <=> gdy zrobiłem
underclocking przypadkiem no i do OC sie nei nadaje :|.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.