Re: Win2k z BDC na PDC (z Exchange 2k3)

Autor: Alianora <alianora_at_go2.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 23:39:17 MET

Tomasz Onyszko napisał(a):

> Zeby jeszcze bylo jasne juz tak gwoli nauki - jezeli nie masz
> skonfigurowanych tych trzech serwerow na publicznych IP i wszystkich
> wpisanych w DNS jako MX, to sa to po prostu serwery poczty. MX to
> oznaczenie rekordu DNS odpowiedniego po prostu
Ta nauka jest zbeda... wszytkie 3 serwery maja zewnetrze IP i sa MXami
domeny firmowej. Tu akurat wiem o czym mowie...

> OK, AD nie odtwarzaj tylko sprzatnij dane po starym DC:
> http://support.microsoft.com/kb/216498
>
> Przeinstaluj maszyne i wypromuj ja ponownie na kontroler domeny.
Pytanie: skad mam pewnosc ktory AD zreplikuje dane z ktorego? A co jak
mi sie zreplikuje ten czysty AD na pozostale 2 dzialajace?

> Co do odtwarzania Exchange 2000 to mysle ze moze przydac ci sie ten
> dokument:
> http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/exchange/2000/library/disrec00.mspx

Odtwarzanie exchange mam opanowane... z AD tylko byly klopoty.