Re: Win2k z BDC na PDC (z Exchange 2k3)

Autor: Tomasz Onyszko <T.onyszko_nomielonka__at_w2k.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 00:16:31 MET

Alianora wrote:

> Pytanie: skad mam pewnosc ktory AD zreplikuje dane z ktorego? A co jak
> mi sie zreplikuje ten czysty AD na pozostale 2 dzialajace?

Hmmm ... mozesz:
- uwierzyc mi na slowo (tutaj rozumiem obiekcje)
- przetestowac, wirtualizacja zalatwia taki test w jakies 1,5 godziny z
postawieniem maszyn
- uznac ze miliony bakterii nie moga sie mylic i zalozyc ze skoro to tak
dziala dla ..... instalacji AD na swiecie to i u Ciebie zadziala
- doczytac w dokumentacji jak dziala replikacja AD:
http://technet2.microsoft.com/WindowsServer/en/library/1465d773-b763-45ec-b971-c23cdc27400e1033.mspx?mfr=true

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)