Re: Win2k z BDC na PDC (z Exchange 2k3)

Autor: Tomasz Onyszko <T.onyszko_nomielonka__at_w2k.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 23:19:23 MET

Alianora wrote:
> <CUT>
>
> Problem jest wiekszy niz wygladaloby to z mojego pierwszego opisu.
> Mamy 3 serwery z exchange'ami. To sa 3 rozne MX firmowej domeny
> umieszczone w 3 lokalizacjach. Ludzie maja pozakladane skrzynki na
Zeby jeszcze bylo jasne juz tak gwoli nauki - jezeli nie masz
skonfigurowanych tych trzech serwerow na publicznych IP i wszystkich
wpisanych w DNS jako MX, to sa to po prostu serwery poczty. MX to
oznaczenie rekordu DNS odpowiedniego po prostu

> W tej chwili sprawa wyglada tak, ze na pozostalych MX potworzyly sie
> potworne kolejki do tego padnietego. Mam kopie bezpieczenstwa skrzynek.
> Niestety nie jestem w stanie odtworzyc AD na tym padnietym kompie. Po
> odtworzeniu skrzynek serwer exchange zglupial totalnie i nie chce
> montowac plikow z magazynami.

OK, AD nie odtwarzaj tylko sprzatnij dane po starym DC:
http://support.microsoft.com/kb/216498

Przeinstaluj maszyne i wypromuj ja ponownie na kontroler domeny.

> Jezeli do jutra rana nic nie wymysle to trzeba bedzie pozakladac konta
> na pozostalych serwerach i tego padnietego usunac z domeny i AD.
> Chcialbym tego jednak uniknac. Moze mi ktos cos ciekawego podpowiedziec?

Co do odtwarzania Exchange 2000 to mysle ze moze przydac ci sie ten
dokument:
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/exchange/2000/library/disrec00.mspx

--
Tomasz Onyszko