Re: Win2k z BDC na PDC (z Exchange 2k3)

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 23:57:28 MET

Alianora wrote:

> Pytanie: skad mam pewnosc ktory AD zreplikuje dane z ktorego? A co jak
> mi sie zreplikuje ten czysty AD na pozostale 2 dzialajace?
Nie zreplikuje.

>>> podpowiedziec?
Przydałaby się ta sama nazwa maszyny pod Exchange. Jeżeli nazwa maszyny
będzie się zgadzać to instalujesz Exchange poprzez setup.exe
/disasterrecovery Setup patrzy do AD po nazwie maszyny i jeżeli znajdzie to
"odzyskuje" Exchange. Potem należy zrobić restore Baz Exchange.

> Odtwarzanie exchange mam opanowane... z AD tylko byly klopoty.

JM