Re: Win2k z BDC na PDC (z Exchange 2k3)

Autor: Alianora <alianora_at_go2.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 19:15:09 MET

<CUT>

Problem jest wiekszy niz wygladaloby to z mojego pierwszego opisu.
Mamy 3 serwery z exchange'ami. To sa 3 rozne MX firmowej domeny
umieszczone w 3 lokalizacjach. Ludzie maja pozakladane skrzynki na
najblizszych serwerach - chodzi o czas dostepu do poczty. Niestety osoba
odpowiedzialna za tego konkretnego MXa dala ciala i robiac kopie
bezpieczenstwa ntbackupem nie zgrywala "stanu systemu" bo "ntbackup sie
wieszal przy zgrywaniu tego".

W tej chwili sprawa wyglada tak, ze na pozostalych MX potworzyly sie
potworne kolejki do tego padnietego. Mam kopie bezpieczenstwa skrzynek.
Niestety nie jestem w stanie odtworzyc AD na tym padnietym kompie. Po
odtworzeniu skrzynek serwer exchange zglupial totalnie i nie chce
montowac plikow z magazynami.

No i ostatni problem: ja sie od paru ladnych lat nie bawie serwerami,
zmienilem swoja branze. Teraz stoje pod sciana bo na mnie spadlo
odtworzenie tego serwera. Wlasnie stad, Panie Jacku Marku, moje pytania
o PDC i BDC - teraz wiem, ze byly naiwne, ale moje ostatnie
doswiadczenia wiazaly sie z NT 4.0.

Jezeli do jutra rana nic nie wymysle to trzeba bedzie pozakladac konta
na pozostalych serwerach i tego padnietego usunac z domeny i AD.
Chcialbym tego jednak uniknac. Moze mi ktos cos ciekawego podpowiedziec?

Konfiguracja wyglada dokladnie tak:

padniety:
Win 2k + exchange 2k

dzialajace: