Re: siec :/

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 13:14:39 MET DST

Użytkownik "Koliber" <seller855@wp.pl> napisał w wiadomości
news:efbhhl$e3r$1@atlantis.news.tpi.pl...

> heh.. mam pro ... kreator nic nie zdziałał .. probowalem recznie tez
> powpisywac adresy ip i te inne glupoty i tez nie nie pomoglo :(..
>
> No kurcze.. musi dac sie to jakos naprawic.. ani troche niechce mi sie
> przeinstalowywac windowsa w tym bardziej robic formata .. brrr.. na sama
> mysl ciarki mnie przechodza ;)

Zobacz czy masz uruchomione usługi Serwer, Stacja robocza, Przeglądarka
komputera. Czy masz otwarte porty 445, 137-139 (netstat -an) i czy są one
przypisane do Twojego adresu IP w sieci lub do 0.0.0.0. Czy działa telnet na
pozostałe komputery na port 139 lub 445 (musi się połączyć, z czarnym
ekranem). Łącz się z użyciem adresów IP a nie nazw. Co mówi nbtstat.exe.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/