Re: siec :/

Autor: Koliber <seller855_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 17:38:32 MET DST

> XP Home czy Prof?
> Może spróbuj zapuścić na nich Kreatora konfiguracji sieci, czasami cuda
> potrafi zdziałać.

heh.. mam pro ... kreator nic nie zdziałał .. probowalem recznie tez
powpisywac adresy ip i te inne glupoty i tez nie nie pomoglo :(..

No kurcze.. musi dac sie to jakos naprawic.. ani troche niechce mi sie
przeinstalowywac windowsa w tym bardziej robic formata .. brrr.. na sama
mysl ciarki mnie przechodza ;)