Re: siec :/

Autor: Koliber <seller855_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 13:04:58 MET DST

> Zobacz czy masz uruchomione usługi Serwer, Stacja robocza, Przeglądarka
> komputera. Czy masz otwarte porty 445, 137-139 (netstat -an) i czy są one
> przypisane do Twojego adresu IP w sieci lub do 0.0.0.0. Czy działa telnet
> na pozostałe komputery na port 139 lub 445 (musi się połączyć, z czarnym
> ekranem). Łącz się z użyciem adresów IP a nie nazw. Co mówi nbtstat.exe.

Uslugi sa uruchomione.. co do tych portow niby przepuscilem je na routerze,
ale w netstat niewidac aby byly otwarte.. pewnie dopiero sie otworza jak
beda potrzebne ;) w sumie niewiem .

Telnet jakos dziwnie dziala.. na porcie 139 tak jakby działa.. natomiast na
porcie 445 od razu wyskakuje komunikat ze nie mozna nawziazac polaczenia

nbtstat.exe wykrzaczył mi blad: "Nie mozna uzyskac dostepu do sterownika
NBT - byc moze moduł NetBt nie jest załadowany" Niewiem jak ten moduł moge
załadowac :(

No i przewaznie staram sie laczyc za pomoca adresow ip ;)