Re: Jak trudny jest MCSA, wasze opinie?

Autor: Karol <sierwieczy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 13:21:01 MET DST

Tak sobie podumalem i chyba jednak poslucham ciebie i pojde w strone MCDST i
egzaminu 70-290 i
bedzie komplet... (bo tak czy inaczej to XPkiem w zyciu bede sie tez
zajmowal , to idzie w parze z administracja i sie przyda).

Pytanie mam takie bo tak mi sie nasunelo po paru godzinach... Jak
zweryfikowac wiedze moja obecnie posiadana z egzaminem 70-270 ? Bo wiadomo
ze napewno wszystkiego nie wiem (jak to mowiles zawsze sa niuanse , albo
teoria jakas ;-) )... Jest TrainingKit i to nawet tylko w wersji eng. ale
taka ksiazeczka to koszt ok. 60USD takze kupic bo kupic by przerzucic to nie
wiem czy jest sens :-)

Jakis pomysl ? Skad pobrac typowa liste wymagan i tematow do egzaminu ? (jak
np. na CompTIA mozna od nich pobrac liste ze strony co jest dokladnie
wymagane). Na wariata raczej nie pojde na egzamin nie wiedzac co mnie czeka
bo stres mnie dobije (w dodatku to bedzie pierwszy) :-)

Dziekuje i pozdrawiam i sorry za lamerskie pytania...