Re: Klucz aktywacyjny XP

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 14:42:06 MET DST

Dnia Thu, 21 Sep 2006 22:44:20 +0200, goomish tak nawijal:

> Jakiś pechowy chyba jesteś :) Mnie się to jeszcze nigdy nie zdarzyło.

Nie pechowy, tylko to jest stary problem, z ktorym nawet MS se nie
radzi. Fora sa pelne narzekan.
Podobnie z teoretyczna mozliwoscia downgradu - mozesz zainstalowac
win 2k, win 98 z cudzego nosnika. Dotad jest OK. Ale nie mozesz
uzyc cudzego klucza, a klucz winXP nie pasi, wiec czekaja meki
na infolinii wtedy...

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...