Re: EFS,certyfikaty,domena-how to (troszkę długie)

Autor: Michał K. <nn_at_gh.fr>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 14:21:38 MET DST

Małe uzupełnienie - poradziłem już sobie z certyfikatami dla użytkowników.
Wystawiam je i instaluję z witryny certsrv. Ale mimo wszystko kiedy do
zaszyfrowanego pliku dodaję użytkownika który ma mieć dostęp do pliku -
odmowa dostępu. Poza tym ja chcę zaszyfrować całe katalogi i jeśli dodawanie
użytkowników do poszczególnych plików ma się odbywać pojedynczo, to napewno
jest to kolejna rzecz którą źle robię (zajęłoby to przecież całe wieki).
Pomóźcie proszę. Poza tym czy można wystawić certyfikaty dla userów z przez
GPO czy będę musiał biegać od kompa do kompa ? :)