Re: dysk ATA problem

Autor: okocza <okocza_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 14:48:18 MET DST

news:8ga0fe.p2d.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "okocza" <okocza@o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie musisz przełączać się "na dysk". Pozostaw tylko płytkę CD w napędzie.
> Po zabootowaniu się z niej loader automatycznie będzie kontynuował
> instalację na dysku.

> Zdiagnozuj dysk programikiem producenta.
> --

Dysk sprawdziłem SeaTools. Wykazywał błędy systemu plików, oraz ATACore
Error 11 in SmartStructure. SMART w Biosie włączony dla tego dysku.
Po podłączeniu tego dysku do innego kompa, z poziomu Windowsa zrobiłem
partycję i sformatowałem, Chkdsk nie wykazał żadnych błędów. Na tym drukim
kompie odpaliłem test Seatools i znowu wykazał błędy systemu plików
(partycji utworzonej w windows), ale żadnych innych nie. Wic uruchomiłem
BOOTIT na tym kompie i skasowałem tą partycję. Bootit sam się zrestarował!!
Potem znowu w Bootit stworzyłem nowe partycje bez problemu.
Przłożyłem dysk do docelowego kompa i odpaliłem Bootit, który strasznie
długo się uruchamiał. Może przez to że jest na jednym kanale z CDROM-em.
Wszedłem w Work with partitions i znowu bardzo długo rozpoznawał dysk i nie
wykrył żadnej partycji!! Spróbowałem stworzyc nową 10GB i "Crate Faied"

Bootit w wersji 1.77
Komp docelowy:
Płyta Płyta MSI K9N Neo-F na AM2
dysk Seagate Baracuda IV 60GB ST360021A

Może macie jakieś inne pomysły, co z tym zrobić?