Re: Klucz aktywacyjny XP

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 22:44:20 MET DST

Dnia 2006-09-21, *dziobu* napisał(a):

> Mam 3 komputery z legalnymi XP (3 laptopy z OEMami) i w chwili obecnej
> chyba tylko jeden ma system aktywowany normalnie.

Jakiś pechowy chyba jesteś :) Mnie się to jeszcze nigdy nie zdarzyło. A
ostatnio nawet aktywowałem przez telefon - całkowicie automatycznie.
Chociaż, gdybym wiedział, że będzie tyle klepania nigdy w życiu nie robił
bym tego za pomocą komórki a poszukał bym raczej telefonu z możliwie
dużymi klawiszami :))

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]