Re: Problemy z krojem fontów pomiędzy literami ł i ń

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 23:12:08 MET DST

Osoba podpisana jako Marsjanin <08.2006.usenet@marsjanin.tk> w artykule
<news:wgqlfzdhkphx$.dlg@marsjanin.tk> pisze:

> Rok 2006 - wrzesień. Dokładnie to czwartek, 21-go. Nieco po 19-ej.
> Nagle zza rogu Andrzej P. Wozniak wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
>
> Dzięki, teraz jeąsniej. Z tym, że:

> "Win9x" a "Win95" to duża różnica. Mi chodziło li tylko o to, że Win95
> to totalny przeżytek,

Ale wciąż spotykany. Informację podałem, żeby zestawienie było bardziej
kompletne.

> podczas, gdy 98 i ME jeszcze nie taki totalny. :-)
> A "działalność" pliku poddawałeś w wątpliwość tylko dla 95-ki.

Sprawa zahacza o istotne różnice między Win95 a Win98 - obsługę Unikodu i
wersję IE, więc można spodziewać się różnych wyników.

> W sumie to mnie zasugerowałeś... Nie za bardzo mogę sprawdzić gdzie co
> i jak mam... Póki co problemu u mnie nie ma, *albo* jest dobrze ukryty
> (czytaj: nie używam widocznie programów z RichEdit'em). W sumie sam
> nie wiem. :-)

Występowanie problemów możesz sprawdzić w OE, jak to wcześniej pokazałem na
obrazku. Możesz nic nie instalować, sama informacja o obecnym stanie też
będzie przydatna (występowanie błędu, wersja Windows, wersja Office, wersje
plików RICHED32.DLL i USP10.DLL).

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)