Re: Mega service pack

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 23:50:12 MET DST

  Rok 2006 - wrzesień. Dokładnie to czwartek, 21-go. Nieco po 10-ej.
  Nagle zza rogu Straszny Dzygit wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

Podepnę się...z Windowsem 2000:
Pomyślałem, że chcę wykorzystać "oryginalne" poprawki z M$.
Hipotetyczna sytuacja: Win 2000, SP4, instalacja, ściąganie poprawek
(po SP4 jest tego i tak chyba ponad 100 MB) - wszystko pięknie. Ale
jak te poprawki teraz zachować, by ich w przyszłości nie ściągać - np.
gdy system trzeba będzie postawić całkowicie od nowa? I co mi po
samych, pojedynczych poprawkach, bez mechanizmu Windows Update?
Widziałem w c:\winnt\ katalogi ukryte z "$" w nazwie, to zdaje się są
ściągnięte poprawki...?

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  E-mail :  Po prostu odpowiedz..
  Masz firmę? Ta pomarańczka jest dla Ciebie !!!  :-D