Re: Problemy z krojem fontów pomiędzy literami ł i ń

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 22:32:10 MET DST

  Rok 2006 - wrzesień. Dokładnie to czwartek, 21-go. Nieco po 19-ej.
  Nagle zza rogu Andrzej P. Wozniak wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

Dzięki, teraz jeąsniej. Z tym, że:

> Pomyśl, jakie byś zadał pytanie, gdybym napisał, że pod Win9x *nie*
> sprawdzałem.

"Win9x" a "Win95" to duża różnica. Mi chodziło li tylko o to, że Win95
to totalny przeżytek, podczas, gdy 98 i ME jeszcze nie taki totalny. :-)
A "działalność" pliku poddawałeś w wątpliwość tylko dla 95-ki.

> Zależy od tego, co chcesz mieć. Chcesz mieć Office'a, to go
> instalujesz.

No tak, zakładam, że nie o to chodzi...

> Chcesz nie mieć problemu, to:
> - sprawdzasz, co masz i jak masz;

W sumie to mnie zasugerowałeś... Nie za bardzo mogę sprawdzić gdzie co
i jak mam... Póki co problemu u mnie nie ma, *albo* jest dobrze ukryty
(czytaj: nie używam widocznie programów z RichEdit'em). W sumie sam
nie wiem. :-)

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Gadu-Gadu :  4548104
  Nigdy nie instalujcie Linuksa, jeśli macie grypę.  :-|