Re: Problemy z krojem fontów pomiędzy literami ł i ń

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 21:02:06 MET DST

  Rok 2006 - wrzesień. Dokładnie to czwartek, 21-go. Nieco po 23-ej.
  Nagle zza rogu Andrzej P. Wozniak wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Występowanie problemów możesz sprawdzić w OE,

Hmm, postawiłem sobie za kluczową rzecz nie instalowanie tego
badziewia, już raz go wywalałem ręcznie. :->

BTW: "Archiwa" MHTML, które IE obsługiwał (otwierał) *tylko* jeśli był
zainstalowany OE, już-już prawie mnie przekonały kiedyś, żeby Opluka
znów doinstalować, na szczęście Opera mnie ubiegła i rozpoznaje już
ten format bez pudła. :-P

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  WWW :  marsjanin.tk
  Nowy toner to czarny proszek. Używany - to czarne literki wtopione w papier.