Re: Klucz aktywacyjny XP

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 23:01:06 MET DST

Dnia 9/21/2006 10:44 PM, Użytkownik goomish napisał:

> Jakiś pechowy chyba jesteś :) Mnie się to jeszcze nigdy nie zdarzyło. A
> ostatnio nawet aktywowałem przez telefon - całkowicie automatycznie.

No może jakis pechowy jestem. Instaluje tego dość dużo.

I drugie, równie wkur... tzn denerwujące odfiltrowanie nielegalnych
userów - WindowsUpdate. Robie wszystko tak jak powinienem, a po kilku
godzinach gapienia sie w kreatury instalacji ten mi pisze że mam
nielegalny system. Normalnie boskie.

Już pomijam fakt, że o tych zabezpieczeniach dowiedziałem się dopiero
jak zacząłem używać legalnego XP. Dopóki miałem lewy system, to wszystko
działało tak jak powinno.

Czasem naprawde wole poświęcić 30 sekund i zcrackować XP. Przynajmniej
to działa.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \