Re: Klucz aktywacyjny XP

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 22:38:17 MET DST

Dnia 9/21/2006 10:30 PM, Użytkownik Gathor napisał:
> Witam
> Mam orginalny WIN XP HE. Podczas instalacji zaznaczyłem ze bede sie
> rejestrował (i tu mój bład) Teraz w autostarcie pokazuja mi sie kluczyki
> aby aktywowac system w przeciągu 30 dni.(rozumiem ze po 30 dniach system
> pokaże monit o aktywacje i nie odpali systemu)
> Nie chce tego robic jak to usunąć aby sie nie pytał i aby go nie aktywować?

MUSISZ go aktywować. Jak masz legalny, to klikasz na ten kluczyk,
wybierasz aktywacje i on to przez net zrobi.

A jesli ten cud techniki uzna że masz lewy system to poszukaj:
"WPA Kill", "Anit WPA", "KeyFinder".

Powinni te narzędzia umieszczać na cd instalacyjnym do XP. Mam 3
komputery z legalnymi XP (3 laptopy z OEMami) i w chwili obecnej chyba
tylko jeden ma system aktywowany normalnie.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \