Re: Problemy z krojem fontów pomiędzy literami ł i ń

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 19:52:59 MET DST

Osoba podpisana jako Marsjanin <08.2006.usenet@marsjanin.tk> w artykule
<news:10x06c9r8fzr1.dlg@marsjanin.tk> pisze:

> Rok 2006 - wrzesień. Dokładnie to wtorek, 19-go. Nieco po 20-ej.
> Nagle zza rogu Andrzej P. Wozniak wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> No tak, ale czy tutaj ktoś jeszcze z tym systemem właśnie walczy?

Pomyśl, jakie byś zadał pytanie, gdybym napisał, że pod Win9x *nie*
sprawdzałem.

> Zaraz, no to trzeba by instalować Office, czy wystarczy pobrac teog
> exe'ka?

Zależy od tego, co chcesz mieć. Chcesz mieć Office'a, to go instalujesz.
Chcesz nie mieć problemu, to:
- sprawdzasz, co masz i jak masz;
- jeśli masz źle (również po zainstalowaniu MSO), instalujesz łatkę;
- sprawdzasz jeszcze raz, jak jest i o przebiegu całej akcji informujesz
grupę.

Gdyby instalator łatki dla Win9x się buntował, że nie ta wersja systemu,
może lepiej użyć wersji http://www.mdgx.com/files/RICHEDNT.EXE

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)