Re: WinXP i instalacja na dyskach >120GB

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 22:37:03 MET DST

news:jo4see.jv2.ln@kwinto.prv...
> Może sysprep by pomógł. Trzeba by "zresetować" nim konfigurację
> sprzętową. Prostszym rozwiązaniem mogłaby być reinstalacja naprawcza -
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341 .

* Spróbuję instalację naprawczą. Ona instaluje się tworząc czysty nowy
system
czy wszystko pozostaje bez zmian - tak jak jest teraz? Bo jak trza wszystkie
programy od początku to wolę sobie sformatować, przeboleć pół godziny stratę
kolejnych kilku godzin i mieć z głowy :)

> P.S. Nie rozumiem po co chcesz drugi raz wchodzić do tej wody. A jak
> będziesz musiał kolejny raz stawiać system - to co? Znowu będziesz
> kombinował i ryzykował? Naprawdę lepiej jest mieć pod system osobną, małą
> partycję, a dane trzymać całkiem gdzie indziej. . .

* Tak też "teoretycznie" miałem mieć i teraz - wszelkie dane istotne dela
mnie
na oddzielnym dysku, wszelkie dane "bieżące", programy itd. na dysku
głównym.
Ale zrobił się mętlik z tym wszystkim i się pogubiłem ...
Tym razem postawię partycję 50 GB na system, coby mu szybko nie zbrakło,
resztę
na multimedia, a dysk drugi na dane.

Danke.

Zdrawim.