Re: WinXP i instalacja na dyskach >120GB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 22:51:25 MET DST

Użytkownik "hefalump" <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ees8o5$o51$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>

> * Spróbuję instalację naprawczą. Ona instaluje się tworząc czysty nowy
> system
> czy wszystko pozostaje bez zmian - tak jak jest teraz? Bo jak trza
> wszystkie
> programy od początku to wolę sobie sformatować, przeboleć pół godziny
> stratę
> kolejnych kilku godzin i mieć z głowy :)

Wszystko pozostaje bez zmian. Jednak na wszelki wypadek zgraj sobie na bok
ważniejsze rzeczy z Moich Dokumentów i z Pulpitu, czyli ze ścieżki do
swojego profilu w \Documents and Settings. No i pamiętaj o plikach
zaszyfrowanych (jeśli je masz) - jeśli nie wyeksportujesz certyfikatu, to
stracisz je na amen.

> * Tak też "teoretycznie" miałem mieć i teraz - wszelkie dane istotne dela
> mnie
> na oddzielnym dysku, wszelkie dane "bieżące", programy itd. na dysku
> głównym.
> Ale zrobił się mętlik z tym wszystkim i się pogubiłem ...
> Tym razem postawię partycję 50 GB na system, coby mu szybko nie zbrakło,
> resztę
> na multimedia, a dysk drugi na dane.

Bardzo dobry pomysł. Tylko pamiętaj żeby pozostałe partycje zakładać dopiero
po uaktualnieniu systemu. Drugiego dysku też do tego czasu nie podpinaj.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/