Re: WinXP i instalacja na dyskach >120GB

Autor: Groszek <sebgr_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 22:12:34 MET DST

> * No tak - ale przypomnij mi jak wygląda stacja dyskietek i dyskietka, bo
> nie za bardzo pamiętam ;) Da radę zrobić to nagrywając płytę startową?

Myślę, że tak... nawet kiedyś jak nie miałem dyskietki systemowej to
odpaliłem instalkę win98 > uruchom z dysku cd z obsługą cd... potem u
mnie była dyskietka ale sądzę, że jak wrzucisz płytke z PARTem też się uda.

> * A jest takowa instalka? Można ją ściągnąć jakoś od majkrosofta i czy
> wtedy rejestracja/aktywacja tyż pójdzie z tych wersji jakie mam (zarówno
> home jak i pro) ?
tego nie wiem... zapytaj MS ;P
Wydaje mi się, że tak... generalnie kodem od XP bez SP da się
zainstalować windę z SP1... więc może dla MS nie będzie różnicy czy
aktywujesz u nich system z czy bez SP. Przecież teoretycznie mogłes
wrzucić najpierw SP1 a potem go aktywować... Jeśli się mylę niech ktoś
mnie poprawi.

pozdrowionka

Groszek