Re: WinXP i instalacja na dyskach >120GB

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 21:29:17 MET DST

Użytkownik "Groszek" <sebgr@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ees3l7$fud$1@node5.news.atman.pl...
> Mój sposób jest taki:
> 1. Ciągniesz z netu ranish partition manager (DOS) z
> http://www.ranish.com/part/
> 2. Odpalasz system w jakikolwiek możliwy sposób - najprościej z dyskietki
> startowej (na którą wrzucasz part.exe)

* No tak - ale przypomnij mi jak wygląda stacja dyskietek i dyskietka, bo
nie za bardzo pamiętam ;) Da radę zrobić to nagrywając płytę startową?

> 3. Tworzysz sobie partycję i ją formatujesz (możesz dać quick format)
> odpalasz instalkę i jedziesz ale nie formatujesz już spod instalki.

* No tak - ale czy nie zaszkodzi to systemowi, że instaluje się
na partycji 160GB mimo, że widzi tylko 120?

> Drugi pomysł (nie testowany przeze mnie ale w teorii może być dobry):
> Zainstaluj WinXP od razu z SP1. ;)

* A jest takowa instalka? Można ją ściągnąć jakoś od majkrosofta i czy
wtedy rejestracja/aktywacja tyż pójdzie z tych wersji jakie mam (zarówno
home jak i pro) ?

Zdrawim.