Re: Problemy z krojem fontów pomiędzy literami ł i ń

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 22:00:33 MET DST

  Rok 2006 - wrzesień. Dokładnie to wtorek, 19-go. Nieco po 20-ej.
  Nagle zza rogu Andrzej P. Wozniak wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Ten plik nie jest bowiem z Windows, ale z pakietu MS Office 2003.
> Pod Win98SE faktycznie działa, ale nie mam przekonania, czy będzie
> działać pod Win95, [...]

No tak, ale czy tutaj ktoś jeszcze z tym systemem właśnie walczy?

> Jak z tego przeglądu wynika, tylko zainstalowanie MS Office XP lub
> 2003 (ewentualnie wyciągnięcie stamtąd samych bibliotek) oznacza
> ustąpienie kłopotów w dowolnej wersji Windows.
> Zalecane najnowsze pliki v4.0 (5.40) są dostepne do pobrania tu:
> http://www.mdgx.com/files/RICHED9X.EXE

Zaraz, no to trzeba by instalować Office, czy wystarczy pobrac teog
exe'ka?

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  WWW :  marsjanin.tk
  Na nadmorskich plażach panuje syf! Najgorsze jest deptanie po niedopałkach.