Re: backup tasmowy - software

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 21:09:02 MET DST

On Thu, 14 Sep 2006 20:49:26 +0200, "KS" <kkksss@wp.pl> wrote:

>kiedys w poprzedniej firmie uzywalem Archserver
>tak to sie chyba nazywalo (mam nadzieje ze nie pokrecilem nazwy) mozna bylo
>backupowac na serwer, tasmy lokalne dyski , bacup normalny, przyrostowy itp.
>ale bylo to jakis czas temu teraz "nie siedze w temacie"
>z odtwarzaniem tez nie bylo problemu calosc, poszczególne pliki.

dzieki za odpowiedz.
ArcServe, tez uzywalem. mialem potworne problmey z odpalanim tych
enginow pod w2000. pod NT chodzilo bardzo gracko, ale to mimo wszystko
jeden z bardziej pokracznych softow tego typu jakie widzialem mimo, ze
robil wszystko co mu sie kazalo. z tego co pamietam nie potrafil
jednak drukowac z zawartosci calego archiwum, ani chyba przeszukiwac,
ale tego nie jestem pewien. <rs>