Re: Instalacja windows rc1

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 09:22:08 MET DST

Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <dch@spam.precz> napisał w wiadomości
news:ee2u6p$i78$1@inews.gazeta.pl...

> Rozumiem ze viste rc1 nie bete2 ?

RC1.

> Ale stere xp da sie wybierac z listy bootloadera czy trzeba jekies cuda
> z fixmbr robic ?

Vista ma własnego bootloadera i własne menu startowe. Jeśli przy instalacji
wykryte zostaną inne systemy operacyjne Windows (nie wiem jak DOS/Linux), to
zostaną one automatycznie do tego menu dopisane.

A fixmbr tak czy tak na nic by się nie zdał, bo bootmanagery Windows
instalowane są w bootsektorze partycji, a nie w MBR dysku. Właściwym
poleceniem byłoby fixboot.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/