Re: Nieusuwalny "pliko-katalog"

Autor: PM <molagp_at_autocom.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 11:29:11 MET DST

> Hm. Przesuwać?? Jak to sprawdzasz? A może chciałeś powiedzieć "przenosić
> do podfolderu"? Ale to nie zmienia fizycznego położenia pliku.

To właśnie miałem na myśli :-)

> Nie no czasem trzeba i tak. A mnie bardziej zastanawia te 400 GB danych
> istniejących prawdopodobnie jedynie w oryginale ;-).

To poważnie było prawie 370GB
Gość pracuje głównie na corelu (reklamy, itp) a te pliki potrafią nieźle
zająć - niektóre z nich miały po 15-20GB, ciekawe jak on to otwierał

> Ja bym się wpierw jeszcze przyjrzał, czy jakiś proces nie blokuje dostępu
> do tego pliku. Unlocker nic nie pokazał?
ani unlocker ani ProcesExplorer z sysinternals

> P.S. Kopiuj via USB, pójdzie do 30 MB/s.

Skopiowałem już - właśnie przez usb

Całe szczęście że skopiowałem, bo jak go uwaliłem spod linuxa to cała
partycja poszła sie czesać :-(

PM