Re: Nieusuwalny "pliko-katalog"

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 20:24:59 MET DST

news:rg5fde.7ob.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "PM" <molagp@autocom.pl> napisał w wiadomości

> Może to jakiś program blokujący dostęp do swoich danych.
> Rootkit?

Czy słusznie myślę, aby podejrzeć to z jakiegoś Linuxa Live-CD, Knoppixa na
przykład, gdzie można także włączyć zapis na partycje NTFS...?
Tam ewentualnie usunąć to badziewie jeśli się da - Midnight Commander do
usług, sam korzystałem, bo była taka potrzeba.... I dostałem co trzeba.

--
LH
Arnold B. aresztowany: