gdzie jest usunięty plik?

Autor: Irek/kajus44 <kajus44_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 11:22:52 MET DST

 Mała sieć w firmie, kilka komputerów, na moim windowsNT, u koleżanki
windowsXP. Na tym z XP udostępniłem katalog z plikami - ze wszystkimi
uprawnieniami - do modyfikacji, usuwania etc.
I teraz - usuwam ze swojego komputera plik który jest w tym udostępnionym
katalogu - pytanie gdzie jest usunięty plik - w moim "koszu" go nie ma, w
"koszu" koleżanki też nie.
Może to pomoże: w firmie wszystkie komputery połączone są z serwerem przy
pomocy novellowskiego NetWare Service, ale nie da się odzyskać usuniętego
pliku tym sposobem, bo przy prawokliku na katalogu koleżanki nie ma w ogóle
takich opcji, jak przy prawokliku na którykolwiek z katalogów na serwerze (i
tu nie jest dla mnie ważne gdzie jest serwerowy kosz, ważne że daje się
odzyskać pliki usunięte przez przypadek)

Tu zrzut PPM na katalogu koleżanki:
http://kajus44.w.interia.pl/kolezanka.JPG
A tu na którymkolwiek katalogu na serwerze
http://kajus44.w.interia.pl/siec.JPG