Re: Nieusuwalny "pliko-katalog"

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 10:04:15 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:44fb5766@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Ale zdaje mi się, najnowszy Knoppix jedzie już na Captive.

Najnowszy Knoppix jedzie na libntfs+fuse, które mają status beta. Co do
innych wynalazków to byłem zbytnim optymistą, one nawet nie mają statusu
beta, tylko experimental. Poza Captive oczywiście, ale Captive ma tą wadę,
że wymaga oryginalnego sterownika ntfs.sys który jest objęty prawami
autorskimi Microsoftu, a więc nie może być załączany do instalek.

> Ja znam inne UBCD... http://www.ultimatebootcd.com/, ale to oczywiście też
> przebadam, bo jeśli są różnice :), to zestawy będą się ładnie uzupełniać
> :)
> A może się to przydać :)
> Jak tylko czas lepiej pozwoli, to wypalę płytkę :)

Warto - jest to płytka oparta na Windows PE, w odróżnieniu od pseudodosowej
płytki z http://www.ultimatebootcd.com/ .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/