Re: Nieusuwalny "pliko-katalog"

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 00:29:57 MET DST

news:5lgfde.gtd.ln@kwinto.prv...

> Pomysł dobry, aczkolwiek ja wszelkie linuksowe wynalazki z dostępem r/w do
> NTFS omijam baardzo szerokim łukiem z uwagi na ich status beta. Dużo lepszym

Ale zdaje mi się, najnowszy Knoppix jedzie już na Captive.

> rozwiązaniem jest świetna płyta oparta na dystrybucji Windows PE, pod nazwą
> Ultimate Boot CD http://www.ubcd4win.com/ .

Ja znam inne UBCD... http://www.ultimatebootcd.com/, ale to oczywiście też
przebadam, bo jeśli są różnice :), to zestawy będą się ładnie uzupełniać :)
A może się to przydać :)
Jak tylko czas lepiej pozwoli, to wypalę płytkę :)

--
LH
Arnold B. aresztowany: