Re: Miejsce nie jest zwalniane na partycjach NTFS

Autor: M. R. Lewandowski <marek.lewandowski_at_poczta.fm>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 22:28:01 MET DST

> taki dziwny problem mi się dzisiaj objawił - [....] po skasowaniu plików
miejsca nie
> przybywa.
Może to nie to, ale miałem podobny przypadek. Dwa pliki sfx (z rozszerzeniem
exe) skasowałem (to było prawie dwa giga) - pliki poszły wont, a miejsce
nie. Okazało sie, że ten dureń pewnie myslał, ze to programy jakoweś i
wstawił w punkt przywracania systemu. Jak ustawiłem tą opcje na "nie twórz",
to CCleaner czy cos takiego to znalazło i wywaliło na dobre. Przy okazji pół
giga innych rzeczy też.
Może pomoże...

ML