Re: Albumy

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 22:27:47 MET DST

J.K. napisał(a):

> Może to?
>
> http://www.microsoft.com/poland/windowsxp/using/digitalphotography/photostory/default.mspx
>

> Bezpłatny program MS - Photo Story 3
>
> To naprawdę bardzo łatwe! Wystarczy postępować zgodnie z poniższymi
> krokami:
>
> 1.
> Pobierz fotografie bezpośrednio z aparatu fotograficznego na komputer.
> Używając systemu Windows XP, możesz przenieść fotografie cyfrowe z ponad
> 250 typów cyfrowych aparatów fotograficznych i skanerów.

I tu końca sie zalety programu - mam archaiczny skaner (tylko skaner)
obsługiwany tylko po win9x (mam go na wirtualnej maszynie - babrania
jest z tym sporo. Wiem kupićnowy skaner tylko skad. Pozatym Hmm Widze ze
tam masa wodotrysków ami chodzi o cos co może przypominac sterowalną
prezentacje power point-u tyle ze w wersji plikowej - mozejakiś generatr
stron z tabelkami?