Re: HP NetServer LPr - prośba o porade

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 23:28:02 MET DST
Message-ID: <e7use3$r5c$1@node5.news.atman.pl>

Użytkownik "Sławek Owoc" <slawek@ignatianum.usunto.edu.pl> napisał w
wiadomości news:e7u62n$q1p$1@alfa.ceti.pl...
> Witam
>
> Otrzymalem HP NetServer LPr model 1738A, przekopalem strone HP i google,
> serwis HP sie na mnie wypial ze nie mam wykupionego serwisu ...
> Czy jest jakies narzedzie (jak ono sie nazywa) do testowania calosciowo
> serwera ? podczas startu wyswietla sie informacja o tym ze:
> NetServer Managment Controller selftest failed
> DIMM managment failure
> Due to this failure remote access and server management event logging are
> not avaliable
>
> i tak za kazdym restartem ... czy to cos groznego ? zdalnie zarzadzanie
> mnie nie intersuje w tym przypadku, martwi mnie ten "server management
> logging".
> Resetowanie poprzez wyciagniecie wtyczki zasialjacej i odczekanie 20
> sekund nie pomaga (taka rada pojawia sie po wejsciu do biosu).
> Co moge jeszcze z tym zrobic - ma ktos jakis pomysl ?

Tez tak mialem NS LH3 jesli dobrze pamietam ;)
Pomoglo
http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/questionanswer.do?threadId=105809&admit=-682735245+1151528026905+28353475
odpowiedz Bena.

k
Received on Wed Jun 28 23:30:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Jun 2006 - 23:42:03 MET DST